GERMAN BANKS MAKE BRANCH VISITS AN EXPERIENCE WITH VIRTUAL PROMOTER: image-51 GERMAN BANKS MAKE BRANCH VISITS AN EXPERIENCE WITH VIRTUAL PROMOTER: image-52
s
1

“Mia” is the name of the virtual person on our Virtual Promoter with whose help the Gewinnsparverein Bayern offers the Volksbanken and Raiffeisenbanken in Bavaria the possibility to advertise for profit saving. The Virtual Promoter with the protagonist Mia informs bank customers as well as passers-by about the advantages of saving profits. Banks can set up the device in branches, but also in places like shopping centers.
This creates attention and makes the visit an experience. VR meine Raiffeisenbank tested Virtual Promoter and generated numerous new contacts. In this interview in the Bavarian cooperative newspaper “Profil”, you will gain further exciting insights into the campaign of our agency partner Fullhaus. 

picture credit: Fullhaus

Alle Nachrichten

Um die Website optimal gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies. Durch die weitere Nutzung der Website stimmen Sie der Verwendung zu. Weitere Informationen finden Sie in unserer Datenschutzerklärung. Bitte drücken Sie auf den „OK"-Button, wenn Sie unsere Seite anschauen wollen. Die Speicherung von Cookies können Sie in Ihren Browsereinstellungen unterbinden. Mehr Information

OK